Söndag :)

Har varit effektiv idag måste jag få säga,
jag har:
Tvättat,vikit en massa tvätt,vart och handlat lite mat,städat,lagat mat,diskat,
fått ordning i köket med smidigare förvaring och grejer &
lekt med en massa med Isadora,
Min lilla Prinsessa <3


Imorn ska vi förhoppningvis komma iväg tidigt så vi kan få den där jäkla städning i Leverne klar,
hatar verkligen när folk skjuter fram på saker HELA tiden,
och det är ju fan Thomas expert på,
men men det får man väl leva med.
Även om han behöver en riktig spark i baken för att få nånting gjort överhuvudtaget ibland!

Nu tänkte jag & Lovely kolla på Johan Falk,
vet inte om det blir en eller kanske fler.
Joel Kinnaman som "Frank Wagner" är så het =)
*Drägglar*
Gillar lite "Bad Guys" :P





Ska försöka köpa ett ganska stort antal DVD+R-skivor och vanliga svarta fodral eller kanske ha dom i Dvd-boxen Lovely fick av syrran i julklapp =)

I vilket fall som helst så ska jag bränna massa filmer =) =) =)


Nu blir det en snabb cigg innan det är dax för läckra F.W =P

Chaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0