Lördag =)

Lördag:

Fick ju en riktigt lång skön sovmorgon till efter klockan elva.
Sen var det full fart hela dagen.
Thomas ringde till Annas mobil och sa att det var jättebrottom och att vi skulle skynda oss till nya lyan,
vi hade max en halvtimma på oss Haha.

Vid två-tiden var det iaf dax att dra ut till Leverne och hämta alla möbler och resten av lådorna.
Anna var barnvakt åt Isadora hela dagen,
är evigt tacksam för det gumman.
Betyder så mycket framförallt för mig att kunna be om hjälp med barnvakt.
Underlättade så otroligt mycket när vi skulle flytta allt från gamla lägenheten att nån kunde ha Isadora under tiden.
Flytten flöt på jättebra,
tror att det var mycket tack vare att du ville vara barnvakt gumman<3

Alla var så snälla som hjälpte oss att flytta,
hade aldrig klarat det utan er <3

Efter att båda lassen med släpet var avklarade och allt var uppburet och någolunda på plats var det dax för lite käk,
och vad skulle passa bättre att äta på en Lördag om inte pizza,
nära och bra också ju Hehe ;)

Sen gicl jag hem till Anna igen för att hämta Lill-Pluttan,
men vi blev kvar en lång stund där,
fastän Isa var trött,
men hon hade så roligt med vovvarna och alla roliga människor.
Isadora hade hållt igång hela dagen med att dansa,hjälpa Anna med tvätten och ätit kakor,
och blivit lite smågnällig emellanåt för att hon inte fick sin vilja igenom.
(Haha bortskämd liten unge kan man ju minst säga) ;)

Sen gick jag och Isadora hem iaf och här hemma var alla som hade hjälpt till med flytten kvar.
Dom skulle gå vidare till Rickard,
men först fick Isadora välling och så busade hon en massa med speciellt Rickard och Sara =)

Efter att alla hade gått iväg och det bara var jag och Isadora kvar så somnade Isa efter typ en halv timma.
Anna & Hampus gick iväg till Rickard och dom andra senare på kvällen,
och sen kom Anna hit och vi drack lite Fanta & käkade chips & snackade en massa,
som vanligt hehe.

Var meningen att vi skulle titta på "Flickan som lekte med elden" men var bara jag som gjorde det,
en stund innan Anna kom ;)


Det var väl ungefär det som hände under Lördagen,
himla mysig dag får jag säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0