Full aktivitet!

Sitter och kollar på en massa inredning,

haha inte så smidigt egentligen,det är det sista jag behöver göra men jag kan inte låta bli =)

Idag kommer Anna hem också,saknar henne massor,får se om hon orkar med att träffa mig idag,
eller om man tar det imorgon istället.

Annars är det full aktivitet här hemma,massor att fixa.

Isadora har inte vilat middag idag ännu,så vi får väl se om hon orkar hålla sig vaken enda tills det är läggdax.
Kanske åker in till Vara sen till Rickard om han är hemma.
Det är tur att man har vänner som kan hjälpa en med sånt man inte förstår själv ;)

Ska väl försöka hinna med att skriva på lite papper också,
men måste försöka reda ut en del oklarheter först,tyvärr.
Vill ju egentligen bara göra det så smidigt som möjligt men det verkar bli lite svårt.

Det blev inget med Lidköping idag,måste måste ta det imorgon.
Tror att öppettiderna är som vanligt då,för det stod inget annat.

På torsdag åker vi ut till Thomas syster också,och då har jag ju en hel del att fråga om med.
Shit,jag vill verkligen inte men man måste ju nästan göra det ändå.....

Shit,så är det en del kläder jag vill beställa också,
massor med grejer att göra,men har "stressen" under kontroll iaf.

Pratade med Johanna-gumman förut,
borde faktiskt umgås lite mer med henne än vad vi gör nu.

Imorgon blir det väl till att hämta en massa lådor också kan jag tänka mig.

Nej,nu måste jag fortsätta att stöka omkring här med Isadora <3


Over and out! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0