Nu dalar min energi lite,men är glad för allt annat <3

Nu är man tillbaka vid bloggen igen,
drog ut lite på tiden men men.

Har försökt att sova ett bra tag nu,
men det är fan omöjligt när Thomas sitter uppe och spelar hela tiden,
sent in på nätterna.
Jag vill gärna ha tyst när jag ska sova och inte höra en massa stojande från hans högljudda samtal på Skype,med alla andra som "spelar bort sitt liv",
om ni frågar mig.


Fan jag missade både Robinson & typ hela Andra Avenyn,
satt och pratade med Anna i telefonen istället hehe.

Egentligen borde jag sova för att kunna vara riktigt utvilad tills imorn
för då har jag massor med viktiga grejer som måste bli gjort.
Hoppas att det går bra och att jag inte stöter på några större katastofer i det som måste bli gjort =)

Sen finns det andra saker att göra som också måste slutföras innan den här veckan är slut.
Tex städa det allra sista i Leverne,
är förvisso "bara" ugnen i köket och lite lite prylar som ska packas ner,
och dammsuga golvet i köket och hallen,
sen är det klart.
Fick väldigt mycket gjort sist måste jag säga.
Jag frågade Thomas om han kunde ta det sista i Leverne eftersom det ju inte är mycket alls,
men har som väntat inte fått något svar.
Han tycker väl som vanligt att jag ska hinna med det,
utöver ALLT annat som jag gör,
men hade han inte skutit fram det så hade det varit gjort för länge sen.

Jag måste till Arbetsförmedlingen absolut senast på Fredag,
men innan dess finns det mycket att göra för att det ska vara komplett och klart.

Och så ska jag/vi vara hundvakt också,
det ska bara bli roligt,
men jag måste ju fokusera lite på mig själv för första gången på väldigt väldigt länge,
och ändå förstår inte Thomas det.
Ibland blir man bara trött,
man kan inte hinna och orka med hur mycket som helst hela tiden.
Man måste ju dela upp saker och ting,
och om han ändå ska ut till Leverne är det väl inte för mycket begärt att han tar den lilla städningen som är kvar när jag är ute på viktiga ärenden rörande min framtida tid på arbetsförmedlingen?


Eller så är det kanske jag som kräver för mycket av honom?



Är jag för "snäll" som inte säger ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0