Bättre idag =)

Den här dagen är betydligen bättre än den igår.
Lovely är och jobbar,fan vad mycket meriter han kan skriva på sitt CV,
orättvist tycker jag hehe ;)
Men o andra sidan är han 6 år äldre och det hinner man ju ganska mycket på.

Har gått runt och plockat och fixat hela morgonen,
och gosat med Isadora<3
Ska bli så skönt att slippa den här hålan,
eller ja det blir typ från en håla till en annan,
men är bättre på alla sätt borta i Vara,
även om det är en massa arbete med lägenheten där.

Men det ska bli kul på ett sätt,
att måla om i sovrummet och fixa kökets små väggar,
men som sagt extraarbete blir det ju.

Tog mig nöjet att grovstäda i Vara i måndags,
skurade alla golven,och dammade av överallt,inte så kul men man måste ju städa,
och fint blev det =)

Jag och Isadora var och handlade en "snabbis" för en stund sedan.
Hehe,Isa är helt galen,det första hon hittade när vi kom in på Ica var givetvis dom där gosiga nallarna,som man kan köpa för 99 kronor kontant eller 25 kronor mot en sån där rabattkupong.
Hon hittar alltid sin favorit,
nämligen mamma-och bebis-lejonen =)



Sen hittade hon även en sån där korg man kan dra som har små hjul,och hon envisades och ville inte släppa den,utan sprang bara runt i stora cirklar med den,
när vi stod i kön,
men det var bara sött hehe ;)
Men det tar ju lite längre tid med barn med nästan allt man gör ;)
Så är det bara <3 Hehe.

Nu ska jag snart gå och lägga Isadora,
så hon får vila middag,
det börjar bli lite grinigt här nu ;)

Sen när hon sover hade jag tänkt att vara effektiv både med att städa,packa och fixa med Arbetsförmedlingens hemsida.


Over and out! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0