Tidsoptimist & gammal?? =)

Ibland måste man stanna upp och bara ta det lugnt i all vardagsstress.
Jag tycker tiden bara rusar iväg,
det går så fort att man blir förvånad själv.

Igår var det 3 år och 6 månader sedan jag och Lovely blev tillsammans,
hur har det kunnat gå så fort?
Och framförallt vad har vi gjort?
Det viktigaste och mest underbara vi har gjort tillsammans är ju självklart Isadora,
men vad gjorde man innan hon fanns?

Är det för att allt annat inte har varit lika underbart som efter Isadora kom som man inte minns det?

Sen är det ju ny månad idag också!
Shit,bara 4 dagar tills man blir 21 :S
Hjälp,ännu mer stress om vad man ska göra och vem man vill bli.
Jag har ju mina planer och det är ju bäst att ta allt i sin egen takt så man hinner med allt,
men ändå vill jag göra allt på en och samma gång för att det ska gå snabbare.
Måste försöka varva ner och intala mig själv att det är inte hela världen om man tar det lugnt emellan åt.


Jaja,man börjar väl bli gammal helt enkelt ;)

Nu ska jag dricka lite mer kaffe & sen blir det in i duschen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0