Sammanfattning....

Här har jag inte skrivit på ett tag,illa ;)
Ska väl bara snabbt sammanfatta det som hänt.

Julen var jättebra och allting blev lyckat

Har väl shoppat lite väl mycket nu efter jul,men å andra sidan är det inte jag som har betalat.
Thomas har insisterat på att få betala,så varför skulle jag säga nej till det?

Misstänker en ganska rolig sak också från Lovelys familj.
Haha är jättekul verkligen,
men lite sött på samma gång.

Idag har det bara vart en mysig och lugn dag,
har vart jätteskönt att inte behöva åka runt över allt fram och tillbaka hit och dit.

Imorn fyller min morfar år.
Så nu måste man hitta nått fint till honom,
igen.
Var ju inte länge sen det var julafton menar jag.


Kommer väl förhoppningsvis att ladda upp lite bilder här snart.
Det är inte första gången jag har skrivit det,
och säkert inte den sista.
Men det är inte lätt att få tiden att räcka till när man har småbarn.

Men men förhoppningvis får jag väl lite avlastning nu av Thomas,
inte för att jag behöver men för att jag kan få det ;)

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0