Lördag,full av förväntningar!

Ibland kan jag bli så trött på mig själv!
Varför förväntar jag mig hela tiden att varje dag ska bli en bra dag?
Jag blir bara besviken gång på gång.
Hade en del planer för dagen
:
  • Åka ut till mamma och tvätta lit snabbt
  • Ut till Thomas syster och hämta två granar
  • Städa lägenheten (Igen)
  • Kanske hyra film och ha allmänt myspys
  • Träffa lilla Anna och gå igenom lite med Partylite
Men: Blir så trött på att vissa bara kan sova bort dagen,varje dag!
Och missköta det lilla h*n faktiskt har att göra som är jätteviktigt

Nej,nu ska jag sluta spy galla på folk,och fortsätta att försöka se livet från den ljusa sidan,
har ju trots allt världens underbaraste lilla unge Isadora ♥

Får helt enkelt dricka mer kaffe och ändra radion från Mix Megapool till Bandit =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0