Liten Uppdatering!

Fan vad bra jag mår just nu =)
Har vart och jobbat för några timmar sedan och det gick jättebra,
och var superkul =)
Ska även jobba imorgon,jippie jippie =)
Hur kan man bli så glad av att jobba egentligen?
Hehe,men men trivs man så trivs man =)

Isadora-Hjärtat har vart med Thomas nästan hela dagen,
fick bara några slängkyssar som hon inte riktigt har fått in tekniken till än,av henne.
Och så har vi busat lite men sen skulle hon sova ovanligt sen middag,
så det blev gos och bus 1 timme för och 1 timme efter hon hade vilat middag.
Fick världens längsta bamsekram av Hjärtat när jag kom hem från mamma,
min Älskade lilla unge! <3<3<3
Världens finaste
<3

Var och shoppade med mamma och Thomas i Torsdags,
när Isa-Pluttan var på dagis.
Det blev en hel del shoppat,
hade en jättemysig dag med mamma.
Får lägga upp lite bilder på kläderna jag hittade =)

Från det ena till det andra....

Nu är det nog fan vår,
för jag mår så himla mycket bättre,
solen skiner och en massa fågelsång när man vaknar,
och framför allt,
den "dumma" snön börjar tina bort =)

Pussar & kramar till alla

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0