Jobb & Dagis =)

Här har jag inte skrivit på ett bra tag,
har helt enkelt haft för mycket att göra.

Har jobbat lite,men vill ha mer mer och ännu mer kvällar =)

Isadora-Hjärtat har börjat med inskolning på dagis,
och allt är verkligen toppen.
Hon är så snäll mot barnen och passar in perfekt.
Är förövrigt sista inskolningsdagen imorgon.

Sen börjar "allvaret" på onsdag =)

Helgen har varit lugn och allt har bara flutit på.
I Fredags var Linda barnvakt åt Isa,
så vi var hos Rickard.
Vi tog det allmänt lugnt och tittade på film,
The Eye,fan vad dålig den var men men,
smaken är ju delad.

Jag känner att jag är i stort behov av ett "lyckopiller".
Var väldigt länge sedan jag var ute och shoppade sist.
Jag blir iaf väldigt lycklig av att shoppa,
när man hittar det man vill ha vill säga ;) hehe

Jaja,det blir väl av nån gång förhoppningsvis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0