Det går bra nu....

Sitter och tittar på Inlåst!
Tycker att det är jätteintressant
att följa människorna i serien,
även om det inte är nya avsnitt.
Gillar sånt här starkt,människor och deras tankar och liv alltså!

Idag var jag och Isa hemma hos Anna som var barnvakt åt Molly.
Isadora var mestadels snäll och gosig mot Molly,
men på slutet var det lite grinigt från bådas sida.

Är kul att se hur Isa är mot andra barn,
även om hon träffar sina kusiner ganska ofta så är det ju alltid roligt med nya små barn.
Får bara hoppas på att det går snabbt för Isa att få komma in på dagis.

Det kommer bli jättekul för henne och lite skönt för mig också,
så man får lite egentiden nån gång och kan pyssla med sitt.
Söka jobb och sådär,
går ju lite halvsegt med det men jag söker iaf och det är ju huvudsaken.
Får se efter den framtida praktiken om jag ska börja på plan B då.
Ser verkligen fram emot det =)

Ska försöka hinna med att måla klart sovrummet i veckan som kommer också.
Är ju lite svårt att få tid över till allt viktigt när man alltid har en liten Pluttis efter sig som alltid vill hjälpa till och vara med en jämt ;)
<3

Kanske blir nån trevlig film ikväll med Thomas,
hoppas det iaf.
Det mesta är lite rörigt mellan oss just nu,
ena dagen är det bra,andra är det typ katastof.
Men vi ska försöka klara oss igenom den här krisen,
men satan vad mycket ändringar det måste göras för att allt ska bli "perfekt" igen.

Det gäller att vara positiv,
så löser sig det mesta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0