Födelsedagskalas

Min morbror hade ett litet kalajs för dom närmaste.
Han fyllde nog 52,tror jag hehe,bra att jag har sån koll på allt ;)
Här kommer lite bilder i alla fall =)




Det serverades lite smaskiga skaldjursbakelser med bland annat lax och
kräftröra =)
Det var mina "små" kusiner (dom blir tydligen också äldre) som hade gjort dom,
skitgött =)



Isadora-sötnos sitter och väntar på den goa skaldjursbakelsen =)





Dax för efterrätt:Marängtårta med jordgubbar Man längtar ju till sommaren & svenska jordgubbar nu =)

Lite surt med jordgubbe,men gott var det och det mesta går ju ner för Isadora,mitt lilla matvrak <3



Isadora tyckte att det var jättekul att leka med alla grejer i mina kusiners rum.
Men det som var roligast var att gosa med katterna,
är ju nästan skandal att Isa inte har en "egen" liten kissekatt,
hon är verkligen helt tokig i djur,allt från katter till giraffer,hundar,elefanter,ja alla djur =)
Lite längre fram i vår/sommar ska vi åka till Borås Djurpark,det kommer Isadora att ÄLSKA <3

Får hålla tummarna för att vi kan få en liten kisse ifrån Frida när hennes katt Mami-Dogulas hehe har fått sina små kattungar.Vore ju supermysigt,och roligt =)Djur är ju så underbart,även om självklart kan vara jobbigt ibland,
men så är det ju med allt ;)



                                                        Puss & kram i vårsolen =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas ni kan ta en katt av mig, det dröjer nog inte länge fören hon föder, men sen så ska man ju vänta 12 veckor eller vad det är också :)



Men vore verkligen super bra om ni ville ha en :)

Jag kan ju inte ha hur många katter som helst :P

hehe



Saknar dig och Isa så himmla mycket <3

Puss puss Love you!

2010-04-08 @ 09:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0